Jaunumi > RETROMOTO ATKLĀTAIS ČEMPIONĀTS MOTOŠOSEJĀ 2013

Sastādīts: Motošosejas komisijā Apstiprināts: . Vadītājs: T.Meļķis LaMSF ģenerālsekretāre: Ņ. Birjukova RETROMOTO ATKLĀTAIS ČEMPIONĀTS MOTOŠOSEJĀ 2013 NOLIKUMS(PROJEKTS) Retromoto atklātā čempionāta motošosejā NOLIKUMS ir dokuments, kurš nosaka kārtību un principus, pēc kuriem tiek rīkotas Retromoto čempionāta sacensības. Ja rodas neskaidrības sakarā ar Nolikuma traktējumu vai arī atklājās Nolikuma nepilnības, paskaidrojumus sniedz un trūkumus novērš LaMSF Motošosejas komisija. Visus strīdus, kuri ir saistīti ar šā Nolikuma traktējumu un būtību, risina tikai un vienīgi Motošosejas komisija. Strīdus, kuri ir saistīti ar šā Nolikuma punktu izpildi, nepieciešamības gadījumā izskata Disciplinārā un Arbitrāžas komisija. (DAK) 1.SACENSĪBU PAMATS 1. Šo sacensību galvenais mērķis ir saglabāt un attīstīt vēsturisko sacīkšu un ceļa motociklu kustību un tehnisko jaunradi, iesaistīt motosportā iesācējus, ka arī pilnveidot braukšanas prasmes. . 2.SACENSĪBU VADĪBA LaMSF Motošosejas komisija un komisijā apstiprinātais Sacensību organizators, kuram ir noslēgtas līgumsaistības ar LaMSF par šo sacensību rīkošanu. 3.SACENSĪBU KALENDĀRS - Paredzēti seši sacensību posmi. 1. 1. Maijs Biķernieki 2. 11.Maijs 333 S/K 3. 1. Jūnijs Biķernieki 4. 8.Jūnijs Daugavpils 5. 13.Jūlijs Smiltene 6. 24. Augusts Jelgava 4. DALĪBNIEKI, KLASES un EKIPĒJUMS 4.1. Dalībnieki: 4.1.1. Sacensības drīkst piedalīties dalībnieki no 16 gadiem.(Vecums tiek skaitīts no dzimšanas dienas) 4.1.2 Sacensības notiek satiksmei slēgtā teritorijā, līdz ar ko vadītāja apliecības un tehnikas civiltiesiskā apdrošināšana nav nepieciešama. 4.1.3. Par dalībnieka nokļūšanu starta vietā atbilstoši ceļu satiksmes noteikumu prasībām organizatori neatbild. 4.2.Motociklu klases: • Sacīkšu motocikli līdz 350 ccm • Standarta ceļa motocikli līdz 350ccm 4.3. Ekipējums: 4.3.1.Visas klasēs dalībniekam jābūt apģērbtam ādas kombinezonā. Obligāta moto ķivere un ādas cimdi. 4.3.2. Ķiverei jābūt slēgtā tipa - ar stikliņu, kas brauciena laikā ir aizvērts 4.3.3. Apaviem jānosedz potīti un jābūt ar cietu zoli , 5.ADMINSTRATĪVĀ KOMISIJA 5.1. Reģistrējoties, sportistiem jāuzrāda LaMSF vai citas valsts Motosporta federācijas (FMN) izsniegta jebkura motosporta veida licence. 5.2. Dalības maksa katra posma dalībniekam ne vairāk kā 15 LVL 5.2.1.Startējot vairākās klasēs, dalības maksa jāmaksā par katru klasi atsevišķi. 6. TEHNISKIE NOTEIKUMI 6.1. Dalībniekiem jānodrošina sava motocikla tehnisko stāvokli un skatītāju drošību visā treniņu un sacensību laikā. 6.2. Dzinējs, barošanas un izplūdes sistēma. • Dzinēja darba tilpumam jāatbilst klases raksturojumam • Dzinēja izplūdes sistēmas konstrukcijai jānodrošina tās nemainīgu darbību visu brauciena laiku. Dalībnieks ar bojātu izplūdes sistēmu tiek nekavējoši izslēgts no brauciena. • Degvielas un eļļas noplūde nav pieļaujama. • Izpūtēja ietīšana(wrapping) nav atļauta. 6.3. Rāmis un ritošā daļa. • Ritošā daļa atbilstoši oriģinālam. • Obligātas atsevišķas darbaspējīgas bremzes uz priekšējo un aizmugurējo riteni • Bremžu tipam jāatbilst oriģinālam. • Aizliegts izmantot sacīkšu (bez protektora) riepas • Atklātas ķēdes gadījumā jāizmanto aizsargi, kas nepieļauj braucēja kontaktu ar ķēdi vai zobratiem • Maksimālajos pagrieziena leņķos, starp stūri un jebkuru citu (rāmis, benzīna tvertne, aptecētājs utt.) daļu jābūt min.20 mm atstarpei. • Sajūga un priekšējo bremžu sviras noapaļotas (min.Ø.10mm) • Centrālajam balstam jābūt noņemtam vai brauciena laikā papildus nostiprinātam. • Nav pieļaujamas detaļas un elementi, kas nav pienācīgi nostiprināti, ka arī detaļas ar asām un nenoapaļotam daļām . • Lukturiem un pagriezienu radītajiem jābūt noņemtiem vai aizlīmētiem ar līmplēvi. • Spoguļiem, bagāžniekiem jābūt noņemtiem. • Motociklam jābūt tīram. 6.4.Sacīkšu motociklu klasē līdz 350 ccm atļauti bijušās PSRS laikā ražotie Rīgas, Minskas, Kovrovas un Iževskas rūpnīcas sacīkšu motocikli. 6.5.Standarta ceļa motociklu klasē līdz 350 ccm atļauti Rīgas,Minskas, Kovrovas un Iževskas rūpnīcas ceļa motocikli. Atļauti bijušo sociālistisko valstu Ungarijas, Vācijas un Čehijas ceļa motocikli. Ir jāsaglabā oriģinālais motora izskats, oriģinālais karburators, cilindrs ar galvu, oriģinālais klusinātājs - viss bez mehāniskas iejaukšanas pazīmēm. Gāzu sadale – standarta, bez papildus elementiem 6.6.Lēmumu par motociklu, kurš neatbilst šiem tehniskajiem noteikumiem, bet atbilst sacensību formātam(skat.p.1), kopīgi pieņem sacensību Direktors un Tehniskais komisārs. 6.5. Starta numuri. Katram motociklam priekšā un abos sānos jābūt labi saskatāmam starta numuram. 6.5.1. Numuru fonu un ciparu krāsas, izmēri: • Sporta klase – dzeltens fons, melni cipari • Standartklases –balts fons, melni cipari • Minimālais ciparu biezums 20 mm 6.5.2.Dalībnieks bez st.numura, vai ar slikti saskatāmu numuru sacensībām netiek pielaists. Galīgo starta numuru atbilstību nosaka sacensību Tehniskā komisija. 6.5.3.Dalībnieks, kurš piesakās sacensībām to rīkošanas dienā, saņem starta numuru, kuru uz šīm sacensībām piešķir sacensību sekretariāts. 6.5.4. Dalībnieku st.nr. reģistrs www.motoaplis.lv 6.5.5. Visiem dalībniekiem ir obligātas sacīkšu organizatora izdotās sponsoru uzlīmes. 7.SACENSĪBU NOTEIKUMI 7.1. Laiks brīvajiem treniņiem vai kvalifikācijai (ja tiek izmantoti laika skaitītāji) tiek noteikts pēc reģistrācijas. Tas nevar būt mazāks par 15 min. katrai klasei. 7.2. Starta kārtību nosaka pēc izlozes, jeb kvalifikācijas rezultātiem (ja tiek izmantoti laika skaitītāji). 7.3.. Visās klasēs notiek viens brauciens 7.4.. Minimālais sacensību brauciena garums ir 15 apļi. Sliktos laika apstākļos (stiprs lietus, utt.) iespējama distances samazināšana (ne mazāk par 7 apļiem), par kuru dalībnieki tiek informēti pirms brauciena sākuma 7.5. Sacīkšu laikā tehniku mainīt nedrīkst 8. SACENSĪBU DROŠĪBA UN VIDES AIZSARDZĪBA 8.1. Sacensību vietā dalībnieki izvietojas sacensību organizatora noradītajā teritorijā. 8.2. Dalībnieku novietnē aizliegts braukt ar motociklu bez ķiveres. 8.3. Izmēģinājuma braucienus var veikt tikai sacensību organizatora norādītā ceļa posmā. 8.4. Pirmsstarta zonā aizliegta strauja bremzēšana un paātrināšanās. 8.5.. Šo noteikumu pārkāpēji tiek nekavējoši izslēgti no sacensībām. 8.6.. Aizliegts smēķēt un rīkoties ar atklātu uguni. 8.7. Ieteicams ugunsdzēšamais aparāts katras komandas apmešanās vietā. 8.8. Aizliegts piegružot teritoriju. 8.9. Par drošības un vides aizsardzības noteikumu ievērošanu un neievērošanās sekām atbild paši sacensību dalībnieki. . 8.10.Šo noteikumu pārkāpēji saņem galvenā tiesneša aizrādījumu, atkārtota pārkāpuma gadījumā tiek izslēgti no sacensībām. 9. UZVARĒTĀJU NOTEIKŠANA 9.1. Sezonas kopvērtējumā katras klases uzvarētāji kļūst par 2013. gada Retromoto čempioniem motošosejā 9.2. Kopvērtējumā tiek ieskatīti dalībnieki ar LaMSF vai citas valsts motosporta federācijas licencēm. 9.3. Katra no divam klasēm iegūst čempionāta statusu tikai tādā gadījumā, ja tajā kopvērtējumā piedalās ne mazāk, kā desmit dalībnieki ar LaMSF licencēm, kuri ņēmuši dalību ne mazāk, kā pusē no notikušajiem sacensību posmiem. Pretējā gadījumā čempiona tituls netiek piešķirts un tiek pasniegts LaMSF Kauss. 9.4. Katrā klasē, katrā sacensību braucienā par iegūto vietu, neatkarīgi no dalībnieku skaita, dalībnieks saņem punktus saskaņā ar tabulu: Vieta 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Punkti 25 22 20 18 16 15 14 13 12 11 Vieta 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. punkti 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 9.5. Katrā sacensību posmā uzvar dalībnieks, kam lielākā punktu summa. 9.6. Kopvērtējuma rezultātus nosaka pēc dalībnieku visu posmu iegūto vietu punktu summas. 9.7. Ja rezultāts kopvērtējumā vienāds, prioritāte tiek dota dalībniekam, kam vairāk augstākas vietas, tālāk – augstākā vieta pēdējā braucienā, priekšpēdējā braucienā utt. 9.8. Rezultātus nosaka pēc finiša līnijas šķērsošanas secības, ja sportists finišējis kontrollaikā (ja tāds norādīts sacensību Nolikumā) un ir nobraucis ne mazāk par 75% no līdera veiktās distances. 10. APBALVOŠANA 10.1. Katrā posmā tiek apbalvoti katras klases pirmo trīs vietu ieguvēji ar posma Organizatora balvām un diplomiem 10.2. Retromoto čempionāta kopvērtējumā, LaMSF apbalvo katras klases pirmo trīs vietu ieguvējus. ar medaļām, diplomiem un kausiem. 10.3. Ja kādā no klasēm saskaņā ar Nolikuma p. 8.3. notiks LaMSF Kauss, pirmo trīs vietu ieguvēji tiks apbalvoti ar diplomiem un kausiem 10.4. Visos posmos iespējamas sponsoru un atbalstītāju balvas dažādās nominācijās. 11. PROTESTI 11.1.Protestam jābūt iesniegtam rakstiskā veidā, norādot pārkāptos Nolikuma vai Noteikumu punktus, ne vēlāk kā 20 min. pēc pēdējā dalībnieka finiša, pievienojot Ls 20,-. ( sk. DAK nolikumu) 11.2.Ja protests netiek apmierināts, nauda paliek Motošosejas komisijas rīcībā. 11.3.Ja protests saistīts ar dalībnieka mopēda izjaukšanu, protestam papildus jāpievieno Ls 10.,- Izjaukšanas darbus veic dalībnieks (viņa mehāniķis), par kura mopēdu iesniegts protests. 11.4.Ja protests, kas saistīts ar mopēda izjaukšanu netiek apmierināts, papildus nauda (Ls 10) paliek braucējam pret kura mopēdu tika iesniegts protests. 11.5. Ja braucējs atsakās no mopēda izjaukšanas, viņa rezultāts sacensību posmā tiek anulēts. 12.PAPILDUS NOTEIKUMI 12.1. Visus ar sacensībām saistītos izdevumus sedz komandējošā organizācija vai sportists. Organizators ar naktsmītnēm neapgādā. 12.2. Sacensību vietā reklāma var tikt izvietota tikai ar organizatora atļauju. 13.IZZIŅAS Motošosejas komisija: Tāls Meļķis, tālr. 2 9274278, e-pasts: multistrada@inbox.lv Latvijas Motosporta federācija: tālr. 6 7845851, e-pasts: moto@lamsf.lv

Mazmoto Racing Team 2012-2024 | Privātuma politika